0784 203 062 office@bewater.ro
Selectează o Pagină

 

Hidratarea este unul dintre punctele cheie in timpul antrenamentului, astfel ca si alegerea lichidelor este foarte importanta daca timpul petrecut cu efectuarea exercitilor fizice nu depaseste mai mult de 60 de minute este in deajuns consumarea apei dar o data ce se depaseste 60 de minute este necesar consumul de bauturi energizante sau de alimente energizante.

Cantitatea consumului de lichide este un aspect la fel de important, astfel ca in momentul efectuari antrenamentului nu trebuie sa astepti sa ti se faca sete ca sa bei apa dar trebuie avut in vedere si faptul ca nu trebuie exagerat nici consumul lichidelor deoarece pot aparea crampe musculare sau balonari.

De asemenea trebuie sa ai in vedere si riscurile la care te expui in momentul in care faci exercitii fizice fara a consuma apa. Prima consecinta este aparitia oboseli mult mai devreme decat in mod obisnuit astfel iti scurtezi timpul petrecut la antrenament.

Oboseala este unul dintre riscurile minore ale efectuarii antrenamentului fara a consuma lichide dar pot aparea si afectiuni mai complicate cum ar fi infarctul. Acest lucru apare datorita scaderii cantitatii de apa din organism in momentul efectuarii antrenamentului, sangele devenind mai gros activitatea inimii fiind mai dificila si astfel apare mult mai devreme starea de oboseala.

Evita riscurile la care te expui si astfel vei avea un stil de viata sanatos, prin efectuarea exercitiilor fizice si a consumului regulat de apa.

O modalitate eficienta si la indemana oricui de a consuma mai multa apa este de a avea in permanenta o sticla de apa cu el, aceasta iti va reaminti sa te hidratezi.